כפולה פרק 8 לצפייה ישירה הפרק המלא



כפולה פרק 8 לצפייה ישירה הסדרה החדשה של kidz המבוססת על נועה קירל אשר מגלמת כוכבת פופ צעירה. ומברכז עלילת כפולה פרק 8 לצפייה ישירה עומדת קירל שבשעות היום מבלה בבית הספר עם הבסטיז שלה, קוקי ופוקי, שהם במקרה גם רקדני הליווי שלה, ובערב היא חורכת את במות ישראל. החיים שלה הם ההגדרה המילונית ל"יום מלא בקשתות בענן וחדי-קרן", אבל גם לאנשים עם החיים המושלמים ביותר יש בעיות. הבעיה של נועה היא מישהי בשם קיטי פופר שמנהלת קבוצה בפייסבוק בשם "שונאים את נועה קירל". במהלך העונה נחשף כי יש דמות מסתורית ששונאת את קירל ומבלה את זמנה בחדר חשוך מלא בתמונות מושחטות של נועה. לנו זה קצת הריח כמו "שקרניות קטנות", אבל בואו נקווה שהדימיון יסתיים שם, ויתפתח בהמשך לאזורים יותר מקוריים.

תקציר כפולה פרק 8: נועה קירל משחקת כאן תפקיד כפול: בראש ובראשונה היא עצמה, נערה-כוכבת ותלמידת תיכון שמנסה לג'נגל בין הקריירה, הסוכן התובעני ובית הספר, שגם לא בדיוק מתייחס אליה כתלמידה מן השורה. את דמות הסוכן הקשוח רוברט (על שמו של הסוכן במציאות, רוברטו בן שושן) משחק שלום אסייג, ואילו את היחצ"ן המוחצן מגלם עפר שכטר, שבהחלט אולי לקח את התפקיד ברצינות.

כפולה פרק 8 המלא לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת. אנו מאפשרים צפייה ישירה דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית וללא תקיעות, כגון youtube ועוד אתרים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה